Sugar Rush
Sugar Rush;

Bonjour!


Just a regular muslimah who is striving to better herself in matters of Duniawi and Akhirah. Here, I post about everything I feel. This is the another perfect place where I can say what's on my mind.
Pardon my words.Do follow my blog.


Entry About Links Stuff Follow


Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog/fb/twitter link so I can visit you back.
Followers



Big Claps




Full Edit : Sarah
Template : PikaChan

Tutorial : Simple Navigate
Saturday 8 September 2012 | 08:32 | 0 comments

Assalamualaikum , hari ni sarah akan tunjukkan cara buat navigate sendiri . Contoh navigate macam kat bawah ni ye. Tuto ni sesuai untuk pengguna template designer. Klau template classic sarah tak sure, sbb tak pernah cuba.

EntriesAboutLinkiesStuff


<span style="background-color: #c6deff; padding-bottom: 5px; display:inline-block; padding: 5px; text-align: center; margin:3px;"><a href="LINK" style=" color: white; text-decoration: none;">NAVIGATE</a></span>
 1. Korg copy code dekat atas ni. Dan paste dekat HTML/JAVASCRIPT
2. Kalau korang nak letak navigate ni lebih dari satu. Korang kena double kan code tu.

orange: warna. bole cari dekat >SINI<
merah: letak je link apa-apa dekat situ untuk navigate
purple: letak navigate yang korang nak. contoh, enrty, about, linkies, stuff


Selamat Mencuba !

Post a Comment