Sugar Rush
Sugar Rush;

Bonjour!


Just a regular muslimah who is striving to better herself in matters of Duniawi and Akhirah. Here, I post about everything I feel. This is the another perfect place where I can say what's on my mind.
Pardon my words.Do follow my blog.


Entry About Links Stuff Follow


Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog/fb/twitter link so I can visit you back.
Followers



Big Claps




Full Edit : Sarah
Template : PikaChan

Tutorial : Close Tab Button
Monday 10 September 2012 | 05:16 | 2 comments


        
Asslamualaikum and hye. Apa khabar semua sehat ? Esok bdak2 thn 6 UPSR mean periksa besar lah kan.. So boleh lah bkak blog ;) Balik ke topik , Okay malam niy sarah nk buat tuto close tab button. Ha? korang tau ke tu ape? kalau korang pergi kat blog sesape je mesti dia akan tulis mcm niy ' Kalau Nak Berniat Jahat please tekan >Sini< ' Itu cuma contoh je .. Kalau korang nak buat jom ikut step2 niy okay

Template Designer
1. Dashboard > Design > Add Gadget > HTML/JavaScript

Template Classic/Blogskin
1. Dashboard > Template
2. Copy code dekat bawah ni

<a href="javascript:window.close();">Insert Message</a>

3. For Template designer. Korang paste dekat HTML/JavaScript
4. For Template classic pulak, paste dekat Edit HTML. tak kisah la dekat mana-mana pon.
5. Save.

merah : Ayat korang sendiri
Blogger Unknown said...

Memang dah lama nak cari bnde niy .. heheh .. Thanks Sarah :)

 
Blogger Sarah Zull said...

@Melissa Aqilah : Same2 :)

 

Post a Comment