Sugar Rush
Sugar Rush;

Bonjour!


Just a regular muslimah who is striving to better herself in matters of Duniawi and Akhirah. Here, I post about everything I feel. This is the another perfect place where I can say what's on my mind.
Pardon my words.Do follow my blog.


Entry About Links Stuff Follow


Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog/fb/twitter link so I can visit you back.
Followers



Big Claps




Full Edit : Sarah
Template : PikaChan

Tutorial : Private Cbox
Sunday 9 September 2012 | 04:08 | 0 comments


Assalamualaikum and  Gud evening . ok hari ni sarah nk buat tuto yg agak simple iaitu private cbox . Mcm mane tuh? alaa mcm kt cbox sarah yg dkt sidebar tu . Tau dah kn . Sape yg xtau lg . Biar sarah tunjukkn caranya . 

1.Okay sudah? Ambil code cbox tuh dan letak je kat mana korg nak letak .
2.Lepas tu check balik code tuh dan cari code ni

width="200" height="350"

3.Tukarkan height jadi "0" . Mcm kt bawah ni
 width="200" height="0
4.Done.

Merah : 1- Contoh code cbox korang
            2- Tukar yang 350 tuh kpd 0




Post a Comment