Sugar Rush
Sugar Rush;

Bonjour!


Just a regular muslimah who is striving to better herself in matters of Duniawi and Akhirah. Here, I post about everything I feel. This is the another perfect place where I can say what's on my mind.
Pardon my words.Do follow my blog.


Entry About Links Stuff Follow


Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog/fb/twitter link so I can visit you back.
Followers



Big Claps




Full Edit : Sarah
Template : PikaChan

Tutorial : Scroll Box Dalam Post
Monday 10 September 2012 | 20:30 | 0 comments


Assalamualaikum and  Hai. Tuto kali ni biase2 shje . Kebnykkan bloggers dah tau ape itu scroll box bg yg tak tahu lg x pe .. Kalau tak tau tgk contoh kat bwah niy


Scroll ke bawah !
.
.
.
.
.
.
.
Scroll Lagi !.

.
.
.
.
.
.
.
Hahah :D itu je .. sje nak testing..

2. Copy code ni


<div style="font: 12px,arial; height: 120px; overflow: scroll; width: 400px;">
isikan entry dekat sini isikan entry dekat sini isikan entry dekat sini isikan entry dekat sini isikan entry dekat sini isikan entry dekat sini isikan entry dekat sini isikan entry dekat sini </div>
<div style="font-family: arial,arial,sans-serif; font-size: 10px;">

</div>
3. Paste dalam kotak Edit HTML .*kalau korang paste dekat Compose mungkin tak menjadi.




Biru: saiz tulisan
Pink: jenis tulisan
Hijau: panjang scroll box
Orange: lebar scroll box
Merah: isi entry




4. Done :)

Post a Comment